Klimmen , klimmen ,klimmen en dalen ook.

25 januari 2014

Dit was weer een echte fietsdag ,hoewel........ We begonnen eigenlijk met een taxirit van 30 km in een Isuzu pick-up truck  ( waar zo'n beetje iedereen in rond rijdt hier ) met de fietsen in de laadbak en wij comfortable in de cabine. We moesten nl een bergrug over met als hoogste punt 950 meter met stijgingen van 10 tot 15 % .Dus we lieten ons lekker naar boven rijden. Boven gekomen lieten we ons naar beneden zoeven . Maar na een afdaling komt weer een stijging en deze was 3 km lang en ook 10 tot  15 % . Dat was wel even afzien voor twee gepensioneerden . Af en toe een beetje lopen en dan weer een stukje fietsen en uiteindelijk na 78 km kwamen we op de plaats van bestemming. Na een heerlijke douche voelden we ons als herboren. Ons onderkomen is in een bungalowpark met de naam Cabbages and Condoms.  Deze organisatie houd zich o.a. bezig met het promoveren van safe sex. Ook gaat de winst van de onderneming naar  het ondersteuningscomité van de Hill Tribes in Thailand.

Het bungalowpark ligt 6km buiten het dorp dus we zitten hier lekker relaxed  met alles op 1 plek inclusief een restaurant.