Laatste dagje fietsen

29 januari 2014 - Chiang Mai, Thailand

Vandaag de laatste dag op de fiets, maar 37 km. Terug naar Chiang Mai.

de weg was vlak, maar we moesten toch nog even een heuveltje doen, dus bezochten we Wat Doi Saket, bovenop een heuvel!  Een van de vele schitterende tempels die Thailand rijk is. Jammer genoeg was het erg nevelachtig, dus konden we niet van de vergezichten genieten. De volgende stop was het dorpje Bo Sang, waar ze parasollen maken in alle maten en kleuren, een beetje toeristisch, maar zeker geen Valkenburg.

toen de laatste loodjes ,weer terug de stad in, naar ons hotel, fietsen in de "schuur" en wij met een drankje bij het zwembad! Wat hebben we het toch zwaar! Maar.... Na gedane arbeid is het goed rusten! Niet te lang, want s'avonds slenterden we nog over de avondmarkt en aten Indisch voor de verandering.

Sommige mensen laten hun voeten behandelen bij de pedicure, maar hier in Thailand  ga je met je voeten in een aquarium zitten en dan doen de visjes het werk! Niet te lang, anders hou je stompjes over!