Laatste dagje fietsen

29 januari 2014 - Chiang Mai, Thailand

Vandaag de laatste dag op de fiets, maar 37 km. Terug naar Chiang Mai.

de weg was vlak, maar we moesten toch nog even een heuveltje doen, dus bezochten we Wat Doi Saket, bovenop een heuvel!  Een van de vele schitterende tempels die Thailand rijk is. Jammer genoeg was het erg nevelachtig, dus konden we niet van de vergezichten genieten. De volgende stop was het dorpje Bo Sang, waar ze parasollen maken in alle maten en kleuren, een beetje toeristisch, maar zeker geen Valkenburg.

toen de laatste loodjes ,weer terug de stad in, naar ons hotel, fietsen in de "schuur" en wij met een drankje bij het zwembad! Wat hebben we het toch zwaar! Maar.... Na gedane arbeid is het goed rusten! Niet te lang, want s'avonds slenterden we nog over de avondmarkt en aten Indisch voor de verandering.

Sommige mensen laten hun voeten behandelen bij de pedicure, maar hier in Thailand  ga je met je voeten in een aquarium zitten en dan doen de visjes het werk! Niet te lang, anders hou je stompjes over!

1. Paula:
    29 januari 2014
    Lieve Dick en Ria,

wat een prachtige reis hebben jullie gemaakt!
    Ik weet niet of jullie nog moeten uitrusten hiervan, want behalve het fietsen hebben jullie ook heerlijke "rust-momenten" gehad.
    Goede reis terug naar huis!

Liefs, Paula.
  2. Lidy en Frans:
    29 januari 2014
    En nu weer afkikken en terug naar eigenhonk wat rest is een fijne herinnering en mooie foto's van jullie prachtige reis.
    lieve groet uit Oirschot
  3. Coriene:
    30 januari 2014
    Lieve Ria en Dick,
    Wat fijn dat jullie genoten hebben, want daar gaat het om.
    Dikke kus.
    Coriene.