Van " resort" naar "resort"

27 januari 2014 - Chiang Mai, Thailand

Vandaag "maar" 35 kilometers gefietst, we komen zo zachties aan aan het einde van onze trip.  Bij het resort, waar we vannacht sliepen, konden we vanmorgen niet ontbijten en dus gingen we terug naar die van gisteravond, waar ze ons al op stonden te wachten en binnen 2 seconden hadden we onze croissantjes met "Eggs Benedict". Toen weer fietsen en op zoek naar koffie,gelukkig vonden we dat al snel en daarna ging het weer heuvel op, heuvel af.

Het landschap was heel mooi, maar de weg was voor een groot gedeelte een ROT weg, geen vluchtstrook ,waar we ons normaal veilig voelen.

Om half 12 zagen we een bord :Coffee Terminal, maar helaas....... Het was alleen voor motorbikers ( grapje, het was nog gesloten) Maar, net toen we teleurgesteld weg wilden  rijden, vonden we daar..... Mijn Austin 1300, die 25 jaar geleden in Auckland was gestolen!!! Ze hadden alleen het dak wit geverfd, zodat ik hem niet zou herkennen en andere velgen!

Ach,fietsen bevalt zo goed, ik heb hem daar maar gelaten.

En nu zijn we weer de enige gasten in een schitterend resort, met een restaurant voor 150 mensen , party ruimtes , een zwembad , 8 honden en een heleboel lege  bungalows en personeel , wat zit te haken voor de t.v.

1. Nel en John van Loon:
    27 januari 2014
    Ja, het gaat inderdaad opschieten voor jullie! Nu, de koffie onderweg, zoals we die in Thailand af en toe hadden, kun je hier in Laos wel vergeten.... Dus wordt het meestal thee of een blikje.... Maar daar raak je ook aan gewend. Hebben we weer wat om naar uit te kijken als we weer in Thailand zijn!! Groetjes!!
  2. Al and yvon:
    27 januari 2014
    Zijn net terug ut Melbourne. Geen internet in Ayreys waar we op vakantie waren dus nu lezen we jullie mails. Wat een avontuur!
    Geniet van jullie laatste dagen.
    Al en Yvon.