Laatste dag met Nel en John.

17 januari 2014

Vandaag stond in het teken van afscheid nemen van Nel en John. Na samen ontbeten, koffie gedronken en geluncht te hebben,ja, het draait hier heel veel om ETEN,vertrokken zij om 2 uur met een taxi  naar de nieuwe brug over de Mekong river naar Laos. Hun fietsen mochten echter niet over de brug, (ja, heus )maar moesten met een bootje naar de overkant gebracht worden.

Wij wachtten aan de Thaise kant ,tot het telefoontje kwam, dat ze door de douane waren,bijna een uur, en gingen toen mee om hun fietsen en bagage veilig af te leveren.

Een bijna fietsloze dag dus.

Eindelijk een flesje wijn op de kop getikt, na bijna 2 weken bier een waar geneugte.

1. Monique:
    17 januari 2014
    Thanks for your travel log. We are going to follow you!!have a safe trip and enjoy it to the fullest! Xxxmeinhard and Monique
  2. Jacoline Molema:
    Hallo Dick en Ria
    Wat een mooie foto's van Thailand. Ik heb je vakantie verhaal gelezen op mijn tablet.
    Zaterdag heb ik met familie gegeten in de Gouden leeuw in Voorschoten. Nog voor mijn verjaardag. Ik vond het erg gezellig en lekker eten.
    Ik hoop dat je nog meer foto's stuurt, want ik vind het leuk om ze te zien.
    Een dikke knuffel van Jacoline en een fijn vakantie
  3. Dick en Ria:
    18 januari 2014
    Hallo Jacoline,
    Leuk dat je ons volgt, we hebben het heel leuk hier in Thailand.
    We zullen zeker nog meer foto's op de blog zetten.
    Liefs, Dick en Ria.
  4. Lidy en Frans:
    18 januari 2014
    Hallo Dick en Ria, en nu dus samen verder. De eerste weken van jullie reis hebben we dus moeten missen. Hoe lang blijven jullie nog in Thailand en maken jullie nog spannende dingen mee?
    Fiets ze, ik ben ook weer aan het fietsen en oefen voor onze vakantie in Frankrijk.
    lieve groet, Lidy en Frans